I helgen,

är det hemresehelg, vilket innebär att vi är lediga på fredag och på måndag för att ha tid att resa hem. Nu bor ju varken jag eller Nicole särskilt långväga ifrån, om man jämför med de som bor i Norrland och har ca. 18 timmars resväg och blir några 1000 kr fattigare varje gång (om de väljer flyg) - men ack vilket bra påhitt!
Är så pepp inför att träffa min fina familj igen (ja, jag vet att jag var hemma för två veckor sedan, men då träffade jag inte alla)!!
Förresten... Hem och bor. Vårt hem är ju här, och vi bor ju här, jaja, men ni fattar va?

Andra viktiga saker som är värda att nämnas:
Jag har börjat sjunga i en kör i Alingsås. Fantastiskt roligt! Har saknat körandet litegrann.
Jag har hostat sönder diverse morgonböner, lektioner, och nätter på senare tid.
Jag har tappat min Bibel i en vattenpöl.
Jag har skrattat mycket.
Jag har funderat mycket.
Jag har lärt mig mycket, förundrats mycket, förvirrats mycket.
Jag har inte städat mitt rum, vilket märks. Mycket.
Jag har slagit inte-stöka-ner-på-mitt-rum rekord! Det höll i 2,5 vecka från det att jag flyttade hit. Har aldrig i mitt liv haft mitt rum välstädat under så lång period.

Nu ska jag alltså städa här, så att jag har ett fint hem att komma tillbaka till på måndag. Egentligen borde jag läsa Bibeln och kurslitteratur också... Men jag har ju hela dagen framföööööööör mig! (Slutar vid 11 på onsdagar, då vissa av mina klasskamrater slutar 16.40. HEHEHEHEHEHE)


Ha det fint,
- Julia (surprise!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0