Julias sista inlägg här.

Cha chaaaaaaaa bloggen!
Vill egentligen mest säga att jag kommer sluta att blogga här, och återgå till min förra blogg och bli mer aktiv där istället. Ja, jag vet - om det hade funnits något slags pris att vinna för attman byter blogg väldigt ofta, så hade jag vunnit det.
Den nygammla adressen är alltså: www.jerlandsson.blogspot.com
Varför det blir såhär kommer ni antagligen få reda på tids nog. Kanske på den här bloggen, så fortsätt kika in. Eller kanske inte alls. Spänningen stigeeeer!

Nu när jag ändå bloggar här kan jag ju nämna att jag har haft en väldigt fin helg i Småland, men det känns också bra att vara tillbaka här, även om Västra götaland inte klingar lika fint.

Dagens blöööhhhh:
Min förlorade kamera som befinner sig hos Elli, som i sin tur har flyttat till Oslo... 
Insikten i att jag faktiskt har googlat fler saker än jag sökt något viktigare idag.
Näsblod.
De färre, men intensivare hostattackerna.
Huvudvärk / mild migrän / förlorad balans / ljusskygghet.
ATT JAG HAR EN KNASIG FÖRKYLDNING SOM GÅR RUNT OCH RUNT OCH RUNT TROTS ATT JAG HAR ÄTIT SVINDYRA ÖRTTABLETTER!?!?!?!?
Insikten i det som nästkommande eventuella blogginlägg på den här adressen kommer handla om. 

Dagens glädeämnen:
Hasselnötter till gröten i morse. 
Marängswisch på klassvärdstiden.
Skypedejt med de emigrerande vännerna mina - Elli, Madde och Filippa.
Helgplanering och pepp.
Spagetti & köttfärsås till lunch.
Övning inför morgondagens öppen scen. Det kommer att bli GRYMT!
Att få tvätta imorgon!!!!! 
Min återfunna kursbok.
Kvällsandakten.
Kvällens stjärnklara himmlen. 
Och så Jesus då, det är ju tack vare honom som jag är här, och som många av ovanstående glädjeämnen egentligen grundar sig på.

På återseende HÄR: www.jerlandsson.blogspot.com. Glöm ej, så skall ni ej sakna mig. (Ja, man blir lite bibelspråkskadad här kanske, eller så är det bara jag.)
- Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0