Tillsammans är man mindre ensam,

Oj! Vilket år det här kommer att bli. Vilka pärlor det finns i min klass.
Det är så otroligt häftigt att möta varandra som människor, ens olika tankar, känslor och erfarenheter. Att kunna dela så mycket, att våga tänka och tycka vad som helst utan att få konstiga blickar till svar - att komma varandra så otroligt nära efter bara 3 dagar.

Är tillbaka efter många timmar i det ständigt olåsta lilla kapellet. Det blev som sagt en häftig och djup kväll med väldigt få människor från klassen.
Innan dess var det tacos och chill som gällde, då nästan alla i klassen var med.
Härligt!

Imorgon är det helg och jag ska försöka ta mig in till Alingsås. Behöver nämligen en regnjacka och stövlar, i det som verkar vara Sveriges regnigaste område för tillfället.

(Nicole hängde med andra människor och hade gått in till sig nu när jag kom upp, så jag skriver så tyst jag kan för att inte väcka henne eller tjejen som har sitt rum bredvid mig, och det här har tagit en evighet att skriva!) 


Sov gott!
- Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0