Som ni märker,

så är vi inte så flitiga med att skriva här i bloggen. Nicole har förklarat lite kryptiskt varför hon inte skriver, och jag... jag är nog mest lat. Dessutom så känns det som att jag har varit här hur länge som helst, och ingenting är särskilt nytt och spännande längre. Men jag glömmer ju bort att NI inte är här, och meningen med en blogg är ju att det ska vara spännande för er att läsa. (Det är dock lite tråkigt att vara den enda som skriver, framförallt för Nicoles familj / vänner kan jag tänka, men förståeligt, och som Nicole skrev: hon behöver vara tyst tills hon har rett ut allt.)

Det har varit en grym dag rent lektionsmässigt, med väldigt bra lektioner. Jag har redan lärt mig så mycket här!

Imorgon ska vi åka iväg med klassen till en lägergård hela dagen, över natten och halva onsdagen. Just nu är nog de flesta liiite opepp, på grund av regnet som lär droppa ner på oss. Men, jag tror att det kommer bli fina dagar när vi väl är där.

För övrigt så åker både jag och Nicole till Smauland (skrev hem först, men det är ju inte mitt hem längre!? GALET!!!) i helgen och vi är PEPP! Mina dagar och kvällar är fullspäckade den lilla tid som jag har till mitt förfogande. Ska bli härligt att hämta ny kraft från vännerna (som många snart flyttar de också...) och familjen!
Har krisat ganska mycket här, somliga dar, men har kommit över det till stor del nu. Det ÄR ju det här jag vill, och har sett fram emot hur länge som helst... 
 Det ska i alla fallbli fint att få krama om alla som jag saknar så mycket vissa stunder.


Läser bibeln, heeela tiden!!!

- Julia

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Heej Julia :) Förstår verkligen att ni har mkt annat att tänka på än bloggen och att det därför inte blir så mkt skrivet. Ändå är det alltid lika roligt att läsa om ert äventyr! Tänkte bara fråga er om du inte kan lägga upp en bild på klassen? Och en bild på dig och söta Sabina? Jag vill så gärna se det för mina egna ögon så att jag kan tro på miraklet, att två lika söta tjejer som jag känner från helt olika håll tack vare Guds mäktiga hand hamnat i samma klass ^^ Puss&kram på er!! <3

2011-08-30 @ 14:50:53
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0