Mitt nya hem,



Det är så väldigt, väldigt vackert här.
(Bild 1. - Herrgården där vi äter. Bild 2. - Sjön och bryggan.)


Nu har jag kommit iordning på mitt fina rum, men dock har jag inte hunnit vara här så mycket. Det har varit två fullspäckade och intensiva dagar, fulla av information, nya intryck och många nya människor att lära känna. Med andra ord har jag inte hunnit sakna er så mycket ännu. Men ni finns alla med mig här på rummet (ska visa det senare).
Första intuitionen är att jag kommer att trivas otroligt bra här, det gör jag redan.


En snabb liten uppdatering från en väldigt trött, men glad tjej.
Jag ska försöka få upp bilder på mitt rum, huset jag bor i (bor tillsammans med Nicole och två hälsocoachtjejer (hälsocoach är en av 5 linjer här), i en byggnad som kallas Smedjevinden, området heter Stallbacken) och lite mer på omgivningarna här.

Som några av er vet, så bloggade jag litegrann på www.jerlandsson.blogspot.com förut - men nu är det alltså den här adressen som gäller för det mesta. Det kan hända att jag uppdaterar den andra bloggen någon gång, men ytterst sällan.

God natt ni fina.
- Julia

Kommentarer
Postat av: Marita

Hallå där!! Det ser ju helt underbart ut, kan förstå att du trivs som bara den....är allt lite avis på dej, skulle vara underbart att vara där ett år! Men jag har ju mitt härliga jobb och det duger gott åt mej...men jag saknar er tonåringar....torsdagarna kommer att vara så tomma!! SNYFT...men vi ses ju när ni kan igen...och jag kommer upp och hälsar på...ha det bäst...och njut..kram kram

2011-08-20 @ 12:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0