Kära familj,

Jag har nu bott här i fyra dygn och tre nätter. Jag har bäddat min säng varje dag, skrivbordet är städat och det har aldrig legat ett enda klädesplagg på golvet. Är ni inte stolta över mig nu!?!?!?!?!?!?
(Bilder kommer... en annan gång! Om ni har vägarna förbi Alingsås, så får ni gärna komma hit och se rummet live också. Kanske går fortare...)

Idag har jag laddat upp med paraply, regnjacka och gummistövlar - på den soligaste dagen i mannaminne.
Nu har jag dragit ner rullgardinen på mitt rum och tänker titta på 7th heaven fram till klockan sju, då det är Hemafton med alla internatare som gäller, vilket innebär att man lagar mat och äter den tillsammans om man bor kvar på internatet över helgen och inte har åkt hem.

En sak som är lite påfrestande är att ständigt vara social. Jag vet att det är många som tycker likadant, och jag behöver verkligen vara ensam ofta. Men samtidigt vill man inte missa allt det roliga som händer, när man inte är med... Men, jag ska vara här i 9 månader, jag tror att jag kommer att hinna umgås med alla!

- Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0