Hej vänner, kamrater, bekanta, bästisar

och mor!

Har knappt hunnit fatta att jag faktiskt bor här nu, känns som om jag ska vara här i någon vecka och sedan åka hem men så är ju inte fallet. Det är galet intensivt såhär i början och det tar på krafterna att vara social hela tiden, men det är samtidigt väldigt kul. Framför allt så känns det otroligt rätt och jag tror det kommer att bli ett lärorikt år. 

Igår så hade vi en kanon härlig kväll som innehöll de fyra heliga B:na, Brännboll Bad Bastu och Bön. (OBS KRISTET SKÄMT!!! de riktiga fyra heliga B:na är ju självklart Brödbrytelsen Brödraskap Bön och Bibeln...). hehehe


Idag har vi haft vår första lektion i kristet liv och sedan hade vi tävlingar i idrottsalen med alla olika linjer (allmän/polis, media, bibel, idrott&ledarskap och Hälsocoach). Det var vilt. galet. crazy. men kul.





Bilder från första dagen då vi gick tipsrunda runt sjön vi bor vid. 


kolla blåmärket!! 
Det är hårt att gå på folkhögskola. 


Nu ville tydligen Julia baka kladdkaka och senare ikväll ska vi som går bibel laga lite mat tillsammans och umgås.

- Nicole

Kommentarer
Postat av: Svedis

låg humor vad gällande de 4 B:na, förväntar mig mer av dig Nicole. Peace the fuck (kif)out / Svedis

2011-08-22 @ 17:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0